İmplant zor mu sorusunu merak eden hastalarımız için implant kesinlikle zor bir tedavi değildir. Cerrahi ve Protez olmak üzere iki aşamalı bir tedavidir.  Halk arasında implant zor bir işlem olarak bilinmektedir.

İmplant zor bir işlem mi

Günümüzde implant endüstrisinin ulaştığı teknoloji ve implant uygulama tekniklerindeki hızlı gelişim implant tedavisinin kolay, güvenilir ve hızlı ulaşılabilir bir tedavi şekline gelmesinde büyük rol oynamaktadır. Ve bu sayede akıllarda olan implant zor mu sorusunu siller.

implantkolay.com tam da bu noktada tedavinizi başarılı, aynı zamanda kolay ve hızlı hale getirmekte siz değerli hastalarımızın yanındadır.

İmplant zor bir tedavi mi?

Hasta açısından aslında implant zor bir tedavi değildir. Tabi ki çevresinde hastalar kötü örnekler gödükleri zaman akıllarında bu kalıyor yani implant tedavisinden sonra ağrı olur, çok şişer, çok sıkıntı çeker gibi .Ama eğer kaliteli bir implant bu konuda tecrübeli bir hekim tarafından doğru şekilde kısa zamanda yerleştirilirse hastamızda tavsiye edilen bakım kurallarına uyarsa implant tedavisi ,iyileşme süreci ve implantın yapım süreci hastalar için ağrılı ve acılı bir tedavi süreci değildir. Lokal anestezi altında yapılır ve hastalarımızın son derece rahat geçirebilecekleri bir bekleme sürecinden sonra porselen dişlerine kavuşurlar.

Hekim açısından karşılaşabileceğiniz bir zorluk bulunmamaktadır. Faka tedaviyi zorlaştıran durumlar hasta kaynaklıdır. Bunlarda hastanın implant tedavisi olacağı esnada ağzı içi bir enfeksiyon durumu varsa implant tedavisini zorlaştırır. Ya da hastanın ağzı içi kemiği yeterli sağlıkta değilse yine tedaviyi zorlaştıracak nedenler arasında olur.