İmplant sonrası sorunlar olması hastaların normal bir şekilde karşılaması gerekmektedir. İmplant uyuladığımız hastalarımıza ve implant uyguladıktan sonra o bölgede bir miktar ağrı bir miktar şişlik olabileceği söylenilebilir. Çünkü nihayetinde bir cerrahi uygulamadır. Vücut bu  cerrahi uygulamaya karşı kemik yüzeyinde oluşan travmadan dolayı bir reaksiyon göstermektedir. Bir miktar ödem birikmektedir o bölgede. Bunu da kişi implant sonrası hafif bir şişlik hafif bir ağrı olarak yaşayacaktır. Fakat bu çok abartılı ağrı değildir. Diş çekimi sonrası yaşanan ağrıdan daha çok farklı değildir. Basit ağrı kesicilerle dahi aynı gecede ağrı geçebilmektedir. İmplant sonrasında aynı gün içerisinde bir miktar yorgunluk bir miktar halsizlik hissedilebilmektedir. Bu yine cerrahi işleme bağlıdır o gün için dinlemesini istiyorsa hastalarımızın ama daha sonra günlük rutin işlerini yapabiliyor hastalarımız. Bazı çok ciddi büyük operasyonlarda yani örneğin sinüftitsikin yaptığımız operasyonlarda kemik transferi yaptığımız implant yerleştirirken blok kemik transferi yaptığımız operasyonlarda tabi ki biraz daha  farklı daha uzun süren bir kaç günlük implant sonrası iyileşme süreci uzun sürebilir. Bunları da özelikle hastalarımızı uyarıyoruz. Ama genel olarak rutin işlerini hastalarımız yapabiliyorlar. Sonrası çok ağrılı çok sıkıntılı sancılı bir süreç değildir.

İmplant sonrası sorunlar

İmplant  sonrası, hastaların eksik diş problemleri %98 oranında çözülmektedir. Her tedavide olduğu gibi implant tedavisi sonrasında hastalar bazı problemlerle karşılaşabilmektedirler. Bu problemler, bazen birkaç hafta gibi kısa bir sürede gözlemlenebilir. Bazen ise yıllar sonra uzun dönem adı verilen zaman diliminde problemler karşımıza çıkabilmektedir.

Kısa dönemde en çok karşılaşılan problem enfeksiyon, kemik oluşumunun gerçekleşmemesi ve implant kayıpları olarak karşımıza çıkmaktadır. Uzun dönemde ise en çok karşılaşılan problemler ise enfeksiyon, implant boyun bölgesi rezorpsiyonu, kemik kaybı ve vida gevşemesi ve vida kırıkları başta olacak şekilde sayılabilir. Olası problemler sizi düşündürmesin, implantkolay.com un konusunda uzman kadrosu olası her türlü probleminizde yılın 365 günü 7 gün 24 saat yanınızda.