İmplant

İmlant tedavisi, Ömürlük bir dişin sahibi olmak, ağız içi tedavisinde daha uzun sürelerde de koruyabilmek için kullanılan yöntem  Başlangıç ​​için dişinizi panoramik filmi ile uygulayabileceğiniz hekim ile ağzındaki huzura kavuşun. Sağlıklı huzur verici bir diş tedavisi.

implant tedavisi

İmplant nedir?

İmplant Tedavisi

Tedavi Aşamaları

İlk olarak hastanın sistemik değerlendirmesi olarak başlar.

İmplant’a engel bir hastalığın , sistemik hastalığı olup olmadığı araştırıldıktan sonra kemik incelenmesine geçiyoruz.

İmplantın uygulanacağı kemiğin yapısı radyografiklerle bazen tomografi yardımı ile değerlendirilir.

Daha sonra hangi bölgeye kaç tane implant yapılacağı ve ne tarz bir implant kullanacağı kararlaştırıldıktan sonra hasta operasyon için randevu verilir. Ve hasta operasyondan önce gerekirse antibiyotikte kullanarak tedaviye gelir.

İmplant sayısına göre bir seansta ya da bazen iki seansa bölünerek implant operasyonu gerçekleştirilir.

Operasyondan bir hafta sonra hasta, dikişlerinin alınması için kliniğe çağrılır. Dikişleri alınır ve daha sonra implantın kemiğe kaynaması için geçen süre başlar. Buda kemiğin kalitesi hastanın sistemik durumu iyileşme mekanizması ile doğru orantılı olarak ve implantın sayısı ile doğru orantılı olarak bir buçuk ile üç ay arasında değişen bir bekleme süresi vardır. Eğer ki kemik ekilerek bir implant yapılmış ise bu bekleme süresi altı ile sekiz ayı bulmaktadır.

İyileşme süresi bittikten sonra hasta bu sefer protezler için kliniğe çağrılır.

Protez aşaması da yine implantın sayısına ve protezine tipine göre bir hafta ile iki hafta arasında bir protez tedavi süresi sürmektedir. Bunun sonunda hasta daimi sabit dişlerine kavuşarak hayatını devam etmeye başlayabilir.

İmplant Fiyatları

Dişinzin filmi hazırlanırken değerlendiriyoruz ve uygun fiyat, en kaliteli ürün sunmak için gerekli olan ile en kısa zamanda dönüşümüzü gerçekleştiriyoruz.

Uzman bir hekim implantın çene kemiğine yerleştirilmesi için ortalama 3-4 dakika gibi kısa bir süreye ayarlamak duyar. Operasyonun lokal anestezi altında yapılacağı sırada yerleştirme sonrası uygulama sonrası kapatılacağı düşünülürse toplam süre 12-15 dakika gibi kısa bir süre gelecek.

Bu süreyi, havada koltukta geçireceği anda süreyi olarak da değerlendirebiliriz.

İmplant tedavisi nasıl başlar?

İmplant tedavisi süreci nasıl başlar?

Ömürlük Diş Bilgileri

İmplantların dezavantajları var mıdır?

En iyi implant markası hangisidir?

İmplant markası önemli mi?

En iyi implant markası hangisidir?

Bana hangi implant markasını yapacaksınız, hangi implantır diye soruyorum.

Hastalarımız bunu soruyorlar burada tabiatta kaliteden kastedilen şey kemik yüzeyi ile implantın kaynaşması yani vücudun implantı kabul edilirken orada bir kaliteden istediğinizdiyorsak. O zaman implant markalarının büyük bir çeşitliliği bu kaynaşmaya hemen benzer sonuçlarla bu şekilde bir özelliğe sahiptirler.

Vidalı diş markası farklılıkları?

Bu farklıklardan daha ziyade;

cerrahi aşaması.

yüzey dizaynı

.üst yapı sınırının implantla bağlantısı.

İmplant nasıl yapılır?   İmplant nedir?

İmplant kolay ile sizlere ve sevdiklerinize en kaliteli hizmet veriyor, ve bundan gurur duyuyoruz. Hemen bizim ile iletişime geç. Bizimle onu şey çok kolay. Korkunuzu yenin ve doktorunuzu sizin adınıza randevunuzu alalım.

Markası önemli mi? İmplant Tedavisi

İmplant markası önemli mi diye düşünüyorsanız. Bu hemen aklınıza en pahalı implantı yapayım gibi düşünceler uyandırmasın. Ayrıca implantları en iyi veya en kötü olarak ta sınıflandırmak mümkün değildir. Ama sınıflandırmak doğru bir yaklaşım olacaktır. Sadece burada bilmeniz gereken hekiminizin ağız içi durumunu kontrol ettikten sonra ağzınızda hangi implant ne tür bir implant yapılması gerektiğini ağzı içi kontrolünüz den sonra belirlenir. Ama şu da bir kesindir ki İsviçre sağlık sektöründe en iyi ülkelerden biri olduğu için İsviçre markası implantlar çok iyi olduğu söylenebilir.